maanantai 16. syyskuuta 2013

Sukat: Suomi


Sukkasarjan toinen osa tuloo tässä ja ne on ehtaa kamaa, aiheella Suomi (edellinen Laventeli täällä). Nämä sukat on kudottu ystävää varten, joka asuu utomlands. Siihen kylkeen löytyi jo itseasiassa ennen sukkien valmistumasta kirppikseltä iskemätön Riikka Pulkkisen "Totta" pokkari 2 eurolla. Rakastan Riikka Pulkkista ja tämä kirja on ihan mielettömän hyvä, eläydyin siihen ihan täysin aikoinaan ja olen lukenut sen enemmän ajatuksella toistamiseenkin. 

Olen aiemmin jo tässä blogissa kertonut tämän tarinan eräässä postauksessa, mutta kopsaan sen vielä tähän, tämän kirjan osalta:



Luin Riikka Pulkkisen RAJA kirjan joskus vuonna 2007. Tykkäsin ihan valtavasti ja minuun teki vaikutuksen se, että hän oli hyvin ikäiseni nainen ja ilmeisen taitava. Etsin hänet silloin facebookista ja kirjoitin hänelle viestin, kuinka pidin kirjasta ja kiitin lukuelämyksestä. Hän vastasi minulle näin:

Kiitos paljon palautteesta! on aina mukavaa saada kiitoksia kirjasta (varsinkin kun toisen kirjan kirjoittaminen tuntuu aina välillä niin vaikealta).
Kiitos!

Kevättä. Mustarastaan laulua.

R

Ja se toinen kirja, jota hän oli kirjoittamassa oli menetysromani TOTTA.


Edit. Toivottavasti tämän ns. yksityisen viestin kopsaaminen ei riko mitään nettietiketin sääntöä. Olin vain niin otettu tästä kirjailijan vastauksesta minulle ja tulin siitä niin iloiseksi. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun jätät viestiä!