tiistai 9. huhtikuuta 2013

Paperit!


Meinas lirahtaa eilen vähän pissiä housuun kun avasin postista hakemani paketin... Ai että, kattokaa ny näitä! 

Olen eri kauppaliikkeistä jo pitkään etsiskellyt kauniita papereita. Jotenkin valikoima ei ole miellyttänyt ja hinta-määrä suhde on aika persiillään, esim Karton malleissa. Tildan papereista olen tykännyt aina ja usein Kädentaidot -messuilta niitä ostanutkin. Nykyisin Sinooperista en ole niitä edes löytänyt tai jos olen, niin on ollut tylsät kuviot. Tilda on mukavan paksua jakestävääkin paperia, josta on helppoa työstää kaikenlaista. Ja se hyvä puoli niissä on vielä, että ovat 10 metrin rullia (todella riittoisaa siis!) ja maksavat 5,99 rulla! Olen myös pitkään etsinyt peittävää valkoista paperia, en ole vielöä avannut tuota pakettia, joten en voi varmaksi sanoa, mutta toivoisin tuon basic -valkoisen Tildan olevan peittävämpää kun edelliset hankinnat.

Nuo kaksi muuta pakkausta saa aikaan sydämentykytyksiä, en tiedä raaskinko edes avata näitä saati käyttää niitä mihinkään... Yhdessä paketissa on 3x3m + lahjakortit, pkt maksoi 7,99 eur. 

Nämä tulivat Ruotsista ja postikulut olivat koko satsille 10 eur. (Postarit taitaa olla saman, ottaa sitten yhden rullan tai kymmenen). Firma, josta tilasin nämä on Pandurohobby ja sinne pääsee tästä, klik (ei ole maksettu mainos, oliskin! ). Pääsiäisen pyhien vuoksi toimitus oli viikon verran, mutta hyvin kaikki toimi. Käykääs kurkkaamassa, siellä on aika valikoimat!



6 kommenttia:

  1. No onpa todellakin upeita papereita!!! Tuo tummalka pohjalla oleva ruusutapetti on ehkä mun suosikki... Vaikea sanoa, ovat kaikki niin ihania :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän näistä voi alkaa suosikkia valkkaileen, on kaikki niin ihania :)

      Poista
  2. Aivan ihania, mä meen heti kattomaan itsellenikin jotain! Ei oo varaa, mutta who cares ;)
    Kävitkö katsomassa siellä Tiimarissa? Ehkä aika hinnakkaita, mutta Idiksessä ainakin tosi kauniita (ei tietty NÄIN kauniita). :D
    Aurinkoista päivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävin Tiimarissa! Mutta jäi ostamatta, kun se parin metrin pätkä maksoi 3,50 :( Ja tiesin, että mulle on tälläisiä tulossa :)
      Mee nyt ees katsoon, "eihän sieltä tarvi mitään ostaa" :D

      Poista

Kiva kun jätät viestiä!